(people == "yasin")? :) : :( ;

biz her ne kadar kırmızı ayakkabılı şirin kızlarla dans etmeyi bilmesekte... kartalın uçmadığı, şahinin bile yuva yapmadığı yerde.. şeytanla dans etmeyi biliriz...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Adana, Türkiye

the men written their names in history are who don`t obey the rules...

Cumartesi, Nisan 14, 2007

100. mesjaım

100. mesajım olması dolayısıyla... yurdum kızlarına bi güzellik yapim dedim.. bi fotografımı koyim... ehuehuee :)

saat gece yarısına yaklaşıyo.. acaip canım sıkıldı... biraz magazin yapim...

yusuf blog yazıyomuş.. ama hala yazıyomuş.. en son gördüğümdede yazıyodu :) bakalım ne zaman bitcek... laaaaa yusuf olm yalan rüzgarı gibi oldu la senin şu blog bitireceksen bitir artıkda www.sirkecili.com a bi blog yap... var zaten şifresi sende :)

hıyarın biri sanıyoki arkasından koşcam... yanılıyosun güzelim.. yok öle bişi... o sana son mesajımdı.. oda can sıkıntısındandı... kızdım şimdi sana bak... hadi gülü gülü.. sanada good bye..

musti bu fotografımı baskı yaptırıp cüzdanına koyacakmış.. Böylelikle güzel kızlara gösterme fırsatı oluyoo :) iyi olur fena fikir değil..

MSNde görüyorum yüksel sabahtan beri garip garip şarkılar dinliyo.. bigün bu çocuğun türkçe bi şarkı dinlediğini görürsem kurban kescem.. :)

Tuna'nın işi varmış işi :)

kim sildi la benim cookielerimi ne güzel giriyodum şifre mifre sormuyodu.. yapmayın olm elleşmeyin benim cookielerimle... zaten bütün gün satırlarca kod yazıyom.. bide şifre yazdırmayın bana...

haaa bu arada.. la bu blogger.com türkçe olmuş.. hadi hayırlısı :)

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa