(people == "yasin")? :) : :( ;

biz her ne kadar kırmızı ayakkabılı şirin kızlarla dans etmeyi bilmesekte... kartalın uçmadığı, şahinin bile yuva yapmadığı yerde.. şeytanla dans etmeyi biliriz...

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Adana, Türkiye

the men written their names in history are who don`t obey the rules...

Pazartesi, Haziran 19, 2006

o kendini biliyor...

Hangi rüzgar attı seni.. niye döndünki geri..
kimseler seni sevmedimi umduğun gibi deli deli..
küllenip giderken acılar.. kendi kendime yaşamaya..
donmuş bir gözyaşı gibi akmayan şu yaşantıma...
alışıyordum, öğreniyordum savaşıyordum kusura bakma... başarıyordum...

Aklım buz gibi yanına koştu..
ellerim ellerine kaçtı..
bu ziyaret amacını aştı..
kaderim yolundan şaştı..
yüreğim bana karşı çıktı...
karışmam bu iş beni aştı...
olan oldu ateşin yaktı..
yine aklım çok karıştı...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa